فروشگاه من

فروش لباس و وسائل شیک نو و در حد نو

فروشگاه من

فروش لباس و وسائل شیک نو و در حد نو

شلوارک جین کوتاه

شلوارک جین بسیار شیک سایز اسمال 34    

در پاسخ به برخی دوستان باید بگم که این شلوارک کاملا نو هست ئ اصلا پوشیده نشده

100 خرید شده از ارمنستان 


********قیمت توافقی*************

 

نظرات 6 + ارسال نظر
گمنام سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:26 ب.ظ

دوست عزیز چطور دلت اومد 100تومان به این شلوارک پول بدی منکه اگر مجانی هم بدن نمیخرم.البته امیدوارم ناراحت نشی

اگه بخودتون زحمت میدادین و پستهای قبلی رو میخوندین می فهمیدی که مال من نیست و همسر دوستم از خارج از کشور براش خریده

[ بدون نام ] یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:52 ب.ظ

در کل خارج از ایران یا داخل ایران خیلی مذخرفهههههههه بابا بسه دیگه حالمون و بهم نزن

مائده پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:57 ب.ظ

چراانقدرخالی میبندی همش میگی همسرجون دوستم خریده پس کدوم مال خودته؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نارسیس دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:22 ب.ظ

سلام خوبی میدونی من نظرم چیه اینه که اگه این لباسا مال من بود همشونو مجانی میدادم به یه آدمی که بهش نیاز داشته باشه تعجب کردم لباسارو دیدم با قیمتاش خب دیگه استفاده کردی حالا بده کسی که نیازش داره تازه صواب می کنی آدم لباسی که تن کسی رفترو نمی پوشه هزار تا مریضی هست اوکی عزیزم

عزیزم اکثر اینها نو هستن

باران یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:39 ق.ظ

وای 100 دادی اینو خریدی مغز خر خورده بودی؟خدایا ما با کیا شدیم 70 میلیون؟راست میگه الکب نگو مال اینه ماله اونه همش مال خودته خالی بند...

داودی شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:55 ب.ظ

اینم اگه مناسب حساب کنید بهمراه اون مورد خریدارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد